The Studio

Igår var jag,emil,mamma och Alisia på The studio och blev stylade med både smink och hår :)
Alisia var tvungen att dra eftersom det tog så lång tid och hon skulle bort :(
Men jag, emil och mamma tog massa bilder och lekte modell i typ en timme.
As kul, lite nervöst eftersom jag typ hatar när folk tar kort på mig men blev super nöjd med alla bilder! :D
Jag och Emil köpte 30 bilder var xD haha.
Här kommer ett litet smakprov, har fler bilder på fb å bdb så det e ba att kolla där ;)












Kommentarer
Postat av: Tess' älskling<3

Du är världens vackraste flicka sötnos<3 dewt finns ingen finare och mer underbar än du<3

Det ska du veta<3



Pussar i massor älskling<3

2009-05-20 @ 17:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0