NORGE!!!

WOHOOOOO!!
Norge vann Norge vann Norge vann!! :D
Haha älskar Alexander Ryback och hans farytale!!! :D
Bästa låten i eurovision på länge och en evighet sen en bra låt faktiskt vann :D
Synd bara att Malena kom på 21:a plats..
Men vad ska man räkna med när alla jävla väst cepe länder eller vad de är röstar på varandra....
Vi borde skicka världens parodi låt eller världens cepigaste människa, typ Caroline af ugglas xD
Då kanske folk sympati röstar på oss å vi iaf kommer typ 10!!!!!

Jag å puffi ska kanske se finalen i Oslo nästa år, fatta ballt det skulle vara!
Jag skulle typ svimma!!
Älskat eurovision så länge jag kan minnas xD haha..

Men men nu ska ja göra mackor ^^

Puss puss.

Ps. Jag älskar dig massor älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0