Kryssningen 4/5-09

Inte skrivit om vår underbara kryssning jag och mina två flickor Becka & Sanna var på :)
Vi hade det så stört kul :D
Kvällen bestod utav alkohol, dans, BRA musik, ett bra band, nya människor och ännu mer dans!! :D
Har inte dansat så mycket på länge, och jag som hatar att dansa xD
Beckas mamma och Sanna försökte få mig att lära mig "shejka" (dålig stavning jag vet), men jag var inte så jävla grym på det xD Haha.
Hinner inte skriva så mycket för ska fortsätta göra mackor snart igen ;)
Men vill bara tacka alla roliga och snälla människor vi träffade på båten :P

Juste, lovade bort becka till någon jävla hög brud oxå xD Skulle få 50.000 i månaden om de gifte sig, för hon var tydligen advokat och ägde cinderella... Jo tjena xD
Jag och sanna dansade till melodifestival sånger och vi ägde, men alla stirrade och tyckte nog vi störde när vi stod där mitt i allt och vrålade alla sång texter och hittade på danser xD men kul var det ;)

Om exakt 2 veckor och 5 dagar sitter jag och mina två solstrålar på planet till Cypern!!! :D Wiiee
( vår gulliga lilla resa xD )
Fatta, mindre än tre veckor kvar! Ångest!!
Vad fan ska jag ha med mig? Måste stor shoppa den 25Maj xD
Behöver nya shorts, kjolar, klänningar och några snygga linnen!

Love you girls <3
STR forever <3


Jag, Becka & Sanna <3

Kommentarer
Postat av: Becka

åh, jag längtar till Cypern nuuuuuuuuuu! :D vi kommer ha så jävla kul =D

2009-05-18 @ 10:22:03
Postat av: Anonym

ja fyfan va najs det kommer bli! längtar som fan!

2009-05-18 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0