Älsklingen

Snart kommer min lilla älskling hem från sin London vistelse :D
Saknar honom massor, ska bli så mysigt att få ligga och pussa på honom i söngen igen :)
Han fick massa uppdrag av mig innan han åkte å ska bli kul om han gjorde alla ^^
Det var att fota massa platser som ja vill åka till när jag är där som t.ex. London Eye, Picadilly Circus & Madam Tusue =)
Har ingen aning om hur det stavas men ändå xD

I måndags åkte jag och mina favvo tjejjor Becka & Sanna på kryssning och fyfan vad kul vi hade alltså helt stört!
Men ska skriva mer om den senare då lilla Sanna ska skicka alla bilder först då blir det mycket roligare :D

Men men, måste fixa mig nu för ska på Emelie's studentskiva när Emil kommit hem =)
men stannar bara ett tag för ska möta Fanny & becka imorgon vid 8.. suck xD

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Den ni tror har pengar

Skulle uppskatta om ni tog ett snack med mig, innan ni förväntar er insättning av pengar, från en arbetslös... (sms:a mig om sådant är onödigt)Jag har knappt pengar så det räcker till SL-kort. Har gjort en liten resa som kostade mig 800:-, och det kunde jag göra pga att gulliga människor gett mig "medel" till 50-årsdagen.

Kram

2009-05-14 @ 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0