Imorgon smäller det!!!!

Inte bloggat på ett tag har haft så mkt annat att göra xD
Men var bara tvungen att blogga idag å berätta vad som händer imorgon :P

Imorgon smäller det!!!
Då tar jag studenten!! WIEEE
Längtat efter denna dag sen ja började lågstadie ettan och var sex år!
Och nu händer det snart, imorgon!!!
Ska bli så underbart kul :)
Men ändå sorgligt  eftersom ja kommit så många i klassen nära :)
Vissa kommer jag sakna enormt mycket och vissa inte alls men xD

Sen på Fredag åker jag å mina super söta flickor till Cypern!! :D
Ska bli så skönt att bara få slappa :)
Men men, nu ska jag hoppa i duschen =D

Puss

Ps. Glöm inte att gratta mig imorgon åt studenten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0