Trött

Jag är så himla trött och känns som om jag håller på att bli sjuk.. Jippie... SUCK!

Igår var det iaf jätte roligt på Rågsvedsungdomsgård :)
Ja, det var där fjordis (minns inte va han heter xD) och Stefan Sundström spelade.
Dom var super bra och blev jätte kär i deras låt "Visst fan finns det pengar, men inte finns dom här". Vet inte om den hette så riktigt men stört bra var den :)
Sen var det en kille som heter Petter som spelade innan och efter dom, hans röst var så himla bra :D
Träffade min gamla frissa Berit där oxå :)
Hon var så söt hon kom fram och kramade mig och visade ett kort på mig och syrran ni var super små :P
Gulligt att hon hade det i sin plånbok bredvid hennes barn & barnbarn (eller vad det nu var) :D

Tog massa bilder och filmade igår men hann inte lägga in dem igår för vi la oss direkt när vi kom hem :P
Eller inte direkt för Emil har köpt en ny dataskärm (onödigt om ni frågar mig) det e en 22tumare och Samsung tror jag det var.. eller så hette det något annat men aja.
Den var stört snygg så han visade mig hur bra det såg ut när man kolla film osv.
Så jävla skönt när vi har suroundljud oxå :D Haha...

Nu ska jag nog forstätta skrapa lite figurer så Eva tycker jag är duktig ^^ haha.

Puss på er <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0