Nytt år..

God fortsättning på er allihoppa :D
Jag är på jobbet (ovanligt va? xD) och inte finns det ett piss att göra SUCK...
Ska iof ta lite kort åt Eva som hon ska ha på hennes shopp :P
Kolla in den om ni vill på http://www.konsthantverket.se eller såklart på caféts hemsida http://www.eldtomtacafe.se
Lite smygreklam ;)
Tycker faktiskt någon av mina vänner kan titta förbi någon dag.. ganska trist att bara sitta xD
Fast nu har jag ju fått något som jag kan roa mig... Nitendo Ds :D Fick det av älsklingen i julklapp :)

Vad mer fick jag i julklapp hmm..
En elvisp -Pappa (till både mig och Emil)
En typ toastmaskin - Mamma & Leif (till både mig och Emil)
1000kr - Mamma & leif
500kr i småmynt - Pappa
Parfym - Syrran
parfym & lotion - Mamma
Dörrmatta - leif (till mig & Emil)
Badgrejs - Syrran
En upplevelse - Magnus & Jennie (till mig & Emil)

Kommer inte på så mkt mer jag fick men jag är nöjd :D haha

Nu ska jag fotografera servetter... I know det låter konstigt men tydligen kan man ha det till att ha på glas :S haha.

Puss Puss

Love you Emil <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0