Konversation med Emil

Hade en mysko konversation med Emil nyss på Msn...
Vi diskuterade först att han glömt sitt ex födelsedag och att ja tyckte det var elakt...


Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

Hoppas du minns när ja fyller år om vi gör slut!! Bäst för dig annars kmr jag å äter upp dig xD

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

haha de minns jag.. läste igår att den äldsta människan på jorden dog i fredags å hon va oxå född 10: september.

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

COOOOLT

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

då kanske ja blir den andra

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

hahaha.. kanske de.. hon blev 115 år och 220 dagar gammal..

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

palla räkna dagar

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

då ska ja bli 115 år å 221 dagar!! Haha

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

fast vill inte bli så gammal för då kommer ja vara änka JÄTTE länge =(

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

jag bara antar att du inte kommer bli så gammal

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

tänkte precis säga att du bara säger att ja ska dö tidigt..

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

men ja kmr typ dö när ja e 70 så det måste du oxå göra!!

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

eller asså du får dö samtidigt som mig

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

de tror ja inte du gör så..

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

men om ja gör dö med mig då..

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

annars kmr du typ bli tsm me någon dum korkad å liten blondin som bara e ute efter dina pengar. Jag antar att du blir rik oxå xD

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

kan försöka..

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

good

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

haha yeah right.. xD

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

jaaa vadå?

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

rik på vadå..

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

om du e död å ja e typ 80 då kmr ja bli ihop me en liten muskel kille på typ 20 år xD hahahahaha

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

ja vet inte du kanske uppfinner något smart.. typ en fotölj med inbygt spelkonsoll,cola & ljudanläggning & Snuskyl aha

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

då skulle js hämts dej på nstten..

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

Fan det ska jag uppfinna fett smart

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

vadå hämta?

Therese - Therese hjärta Emil @ Work | Sommaren 09 kommer bli den bästa tjejjor <3 | säger:

om du e död??

Emil - Den bästa dagen i mitt liv<3 7/8-07 säger:

jaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0