Grattis Barbro

Grattis Grattis Grattis på 50års dagen Barbro!!

I
dag är det den 10 Januari och som ni forstod fyller Barbor år idag :)
men jag hatar Januari iår xD Barbro fylller 50, Hannah fyller 20 (den 18e), Magnus fyller 31 (den 28e) och Emelie fyller 16 (den 31:a)
Alltså två jämna år som man måste fixa extra mycket till och sen är det brorsan och syrran någon vecka efter..
och jag, jag e pank.
Tror jag har 200kr som jag ska lägga undan egentligen men det kommer inte gå, kommer nog få ta lite ur min "respenga-burk" jag har...
Men vad ska man köpa då..? Lite sent ute jag vet.
Men jobbat sen den 2:a nu så inte haft så mycket tid att gå på stan på..

Barbro vill inte ha något som alla andra vuxna människor säger men det får nog bli en present iaf som hon får när jag nu för sekunden bestämde att vi ska fira Hannah & Barbro ihop på Hannahs födesledag nästa Söndag (Hoppas hon är ledig då)
Får gadda ihop mig med Emil & Marcelo och bestämma något ihop :D
Iof skulle kanske Marcelo bort men, aja det löser sig nog :)

Gud vad jag saknar älsklingen!!! När han ligger där så gulligt i sängen och säger "Jag älskar dig" lite halvsovande när man ska gå till jobbet så vill man bara hoppa på honom och gosa in sig och skita i jobbet och mysa hela dagen istället! Men det går ju inte riktigt att göra så xD
För pengarna jag tjänar nu går direkt till resan, vi skjöt upp bokandet till slutet av Februari istället för slutet av Januari så jag skulle kunna ta de här pengarna till resan också :)
Ska bli så himla kul!!!! :D
Tre tjejer, precis tagit studenten, älskar att festa, älskar att sola, älskar att bada och älskar att shoppa!! Kan det bli mycket bättre?? :D

Vi ska vara borta två veckor är planerat och just nu har vi cypern (eller om det var malta) som önskemål. och vill helst åka den 6:e Juni och komma hem den 20:e Juni!! :D
Längtar massor!!

Ne nu ska ja ta ut winebröden ur ugnen :P

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0