God morgon

God morgon god morgon :)
Fast jag har varit vaken sen 05.45 så jag är ganska pigg, haha.
Idag när jag var på väg till jobbet spelade jag Nitendo Ds eftersom min kära hästvän var upptagen att prata med någon annan :( Känner mig dissad... eller okej inte så mycket men xD
Nu har jag fotat 116 bilder på SERVETTER!! Asså det är helt stört, jag har typ fått fobi för servetter nu.. haha.
Eva ska som sagt lägga ut dem på hemsidan jag tror det hette korage eller något... man har det iaf som dekoration på glas och sånt :)

Igår när jag kom hem så lagade jag hamburgare till puffi, eller jag stekte å han hackade =)
Men när jag sen skulle ta upp hans hamburgare ur stekpannan brände jag mig så hela brödet förstördes.. Så det var bara att vänta på att steka nya xD haha.
Vad har hänt med min matkunnighet? jag som ägde på att laga mat.. eller okej inte ägde men ja va duktig =)
Kanske blir bättre nu när man fått kokböcker av Jansson ;) <3

Saknar henne :( Saknar faktiskt många just nu.... Det har blivit så skumt detta år som varit eller iaf de senare halvåret..
Alla bara försvinner hit och dit... vet inte riktigt vart jag har någon alls...
Den enda som stannat kvar hos mig och finns hos mig i vått och torrt är nog lilla Emelie, eller lilla och lilla hon är ju faktiskt äldre än mig.. men aja.
Hon finns alltid här för mig och hon sviker mig aldrig <3
Det är bra att jag har dig :) älskar dig sååååå <3

Nu ska jag gå och göra räkmackor tror jag... hmm..
Gick inte åt någon igår men då var det ju vardag och idag är det helg (Smart jag är...) hmm ah jag går nog och gör mackor nu.. :)

Skriver troligtvis mer senare under dagen :D

Puss Puss Tess <3


Ps. Jag älskar Emil mest av allt <3<3 Ds.

Ps2. Idag kommer Hannah & Marcelo hem från Norrland :D :D :D Ds.


  
En av servetterna jag fotade =)                   


                                                   
                                                     Smurfen & Slampan    
       

            
                                                                                                      
                                                                                                     Syskonen Rynbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0