Betyder

Kände att jag ville skriva ett inlägg om de personer som ligger närmast mitt hjärta och vad de betyder för mig <3
Så att de vet att jag finns här för dem <3

Emil Rynbäck - Om jag aldrig hade träffat dig hade jag aldrig träffat min riktigt stora kärlek, du är allt jag ville att min prins skulle vara när jag var liten. Du har gjort mig till en helt annan person, positivt såklart. Du har fått mig att inse att skolan är viktig och hjälpt mig höja min närvaro från ca: 45% till otroliga 90% !
Du har gett mig ett självförtroende som gör mig nästan till lite egotrippad, du har gett mig så mycket de här åren vi känt
varann och ännu mer de 14månaderna som tillsammans. Sättet vi träffades på var ju lite annorlunda men det ger en bra story för våra barn och barnbarn att berätta, haha. Jag skulle troligtvis inte mått så bra som jag gör nu om jag inte mött dig, du drog upp mig ur helvetet och satte mig på ett fluffigt rosa moln i himlen istället, och här uppe trivs jag så bra och tänker sitta här länge. Jag älskar dig <3


Emelie Jansson Vi har känt varandra sedan sjuan om man inte räknar med när vi var små, men jag minns tyvärr inte dom åren, men vi har bilder som bevis på att vi lekte på den tiden. Du har alltid funnits här för mig och jag tycker du är en sån fantastisk människa. Du finns där för alla, och då menar jag alla. Människor du inte ens känner så bra hjälper du, du ställer alltid upp. Och jag hoppas verkligen inte du tar på dig för mycket och sluta tänka på dig själv, för det är lätt att man gör det. Jag vill aldrig mista dig som kompis, och jag vet att jag sabbat vår vänskap ett X antal gånger men gång på gång förlåter du mig. Men jag lovar jag kommer aldrig mer sabba den jag kommer se till att den håller för alltid, för du och jag ska ha rullstolsrejs när vi är gamla! Så det så <3 Juste, jag älskar dig :)

Emelie Uhre Jag vet att du avskyr mig ibland och önskar att jag vore död, men vad är syskon till för om inte hata och skrika på? Jag saknar vår tid, då vi bara kunde sitta hemma på kvällarna och prata i timtal om allt och inget. Saknar när du kom och kröp ner i min säng för att du inte kunde sova, jag saknar när vi satt vid datan och spelade "Rabbalder" tillsammans. Jag saknar din närhet och din röst, vi ses när jag kommer till Danderyd, som jag är dålig på att göra. Du säger att det är tråkigt hemma hos mig men vad tror du jag tycker det är att åka ända bort till Dandryd äta middag med dig och sen drar du lixom. Eller så sätter du dig och ser på film, okej jag skulle skriva positiva saker så här kommer allt positivt om dig..hehe. Jag kommer alltid att minnas våra resor ihop, inte bara själva resandet utan allt skoj vi gjorde.
Minns du när vi skulle shoppa och det började spöregna men vi fortsatte gå och vi trodde vi var vilse och alla skrattade åt oss? Minns du när vi red på den håriga elefanten Dumbo och badade i vattenfallen? Minns du när vi la tegelstenar med våra namn på till det nya templet? Minns du när jag inveg dig till "White Rusian"? Minns du när vi skulle shoppa ensamna på det där köpcentrummet och vi sa till Pappa att vi handlade för 2000 men egentligen så handlade vi för 10000. Minns du när vi åkte till Chaweng ensamna och vi tappade bort varandra i flera timmar men sedan hittade varandra vid Donken och båda storgrät? Minns du... Ja, jag kan hålla på hur länge som helst. Hur som helst jag älskar dig <3


Kommer mer senare <3

Kommentarer
Postat av: E

du drack upp min white too :P

2009-01-04 @ 17:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0