Studentskiva =)

Hela lördagen började med att Becka gick upp av sig själv och var PIGG?!?!
Vet inte vad som hände men på något sätt så orkade hon upp :P hihi.
Hon brukar nämligen alltid vara super morgontrött xD :P
När vi väl kommit upp och duschat och fixat oss kom karin som skulle styla oss inför kvällen:)
Vi höll på hela dagen och både jag och becka blev sjukt nöjda med både sminket och håret :)

När vi var klara drog vi med taxin med mamma & Leif till gyllene cirkeln där vår studentskiva skulle äga rum =)
Där stod redan älsklingen och såg allmänt snygg ut och sen kom Pappa & min faster Marie som skulle komma på vår middag =)
Den blev Skagen-Toast till förrätt, fläskfilé, potatisgratäng och kantarellsås till huvudrätt och Brownie m. grädde till efterrätt =D Mums

På våra platser låg det "uppdrag" man  skulle utföra under middagen..
Min var typ "ställ dig upp och tacka från din mamma och säg att hon hoppas att alla tycker maten är god och var försiktig med drickandet" haha..
Vissa stod upp och sjöng, vissa höll tal m.m.
Själv gjorde jag inte mitt uppdrag då jag verkligen hatar att stå inför folk och prata men men xD

Efter middagen drog familjerna hem och kompisarna kom :)
då blev det alltså PARTY PARTY!! Fyfan vad kul jag hade, inte varit ute på år och dar så njöt verkligen av denna kväll =)
Fick massa gratis drinkar i baren så det var fett soft =)
Drog hem med Emil vid halv 3 och tog taxi hela vägen hem och slocknade direkt när jag kom hem xD haha.

Enjoy the pictures...
Blir ganska många men har typ 100 till så kolla fb om du vill se dem ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Vilken fin blogg du har!

Visste du att dom på festkungen är grymma på att fixa studentskivor? Dom fixade min och jag var supernöjd.

Kolla deras hemsida, http://www.festkungen.se

2010-04-06 @ 01:23:59
URL: http://www.festkungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0