Sitter i solen...

Just nu sitter jag och Becka å lyssnar på typ världens bästa låt ^^
Så praktiskt att man kan ha med datan överallt :P
Sitter ¨på balkongen i solen å har super mysigt :D

Sanrt är det mösspåtagning för oss, ska bli fett skönt!
Nu är det inte långt kvar tills vi tar studenten!!! WIEEEEE
Men först är det kryssning med mina sötnosar Sanna & Becka :D
Och sen cypeeeeeeerrrrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fast det är  två dagar efter studenten men ändå =)

Längtar som fan <3

Snart kommer älsklingen och ska fota mig med mössan på :D wieee
Ikväll blir det myspys i danderyd med familjen =)

och imorgon fyller älsklingen år ska bli så mysigt =)



Älskar dejj gumman <3

Puss på er för nu ska jag fortsätta sjunga med becka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0