Mys på stan

Idag efter plugget drog jag, Fanny & Becka till stan :)
Vi begav oss till olika häslobutiker för att jag ska börja med en diet så ja kommer i min klänning tills på Lördag ^^
Efter det drog vi in på en sexshop och kollade olika dildos xD haha..
Man blir lite sugen att köpa en men tror inte pojken skulle uppskatta det så mycket ;) hihi.
Sen drog vi runt och kollade lite klänningar :)
Satte oss och fikade på Bellmans och snackade massa tjejsaker :P
Synd att vi inte gjort det så mycket, nu är nästan allt slut och det är nu vi börjar att umgås efter skolan typ xD haha.

Men jag ska hålla kontakt med alla :D Eller åtminstonde mina brudar ;)
Vi ska träffas en gång i kvartalet tycker jag ^^ hihi...
Tess love Rebecka F, Sanna, Fanny, Alisia :D

Nu ska jag se på "inför eurovision" som jag varje år tittar på ^^

Puss på er så länge <3


Puss på er tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0