kamera + data

Kom på att jag glömt skriva om mina senaste inköp ^^

Emil fyller ju snart år så vi bestämde oss för att dra till Heron city i söndags för att kolla present till honom.
Vi sprang runt hela Skärholmen och leta present, eftersom en viss person har svårt att bestämma sig för vad han vill ha xD
Vår vän Emelie kom också dit så vi åt lite och sen var det dags att fortsätta leta, vi var där från13 till typ 19 innan han väl kunde bestämma sig...
Det fick bli en Nikon D60 (en systemkamera för er som inte vet det)
Den är super snygg och jätte bra, så nu är ju en present avklarad så det känns bra =)
Även om det sved rejält i plånboken xD

Sen igår måndag åkte jag och älsklingen till stan för att kolla kameraväska till honom.
Då kom jag på att vi kunde kolla dator till mig med, så då sprang vi runt hela stan för att jämföra alla priser och datorer överallt. Satte oss på ett super mysigt café och åt middag =)
Då upptäckte vi även att alla affärer stänger om 30min och jag fortfarande hade  tre butiker att titta i...
Sen kom vi återigen till OnOff där jag innan hittat en super fin jag gillade...
Då var det ju såklart bara att köpa den tyckte jag ^^ hihi.

Så nu sitter jag här med en splitterny Aspire one mini-Pc, och jag bara älskar den =D
Den är så liten och smidig, och den väger typ ingenting!! :D

Puss på er så länge <3


Såhär ser Emils super snygga kamera ut som han fick av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0