Hova riddarvecka! :D

Haha, dit kanske jag och Emil ska i sommar...
Då får jag se hur han bodde och så eftersom "festivalen" är precis utanför hans hus där borta :P
Fan vad kul det ska bli :)
Träffa hans gamla kompisar och massa fjortisar xD haha.
men måste komma på någonstans vi kan bo under dagarna... :P

Apropå fjortisar så har jag stött på en sådan som jag stör mig väldigt mycket på, men vågar såklart inte säga det till henne. Men hon är så irriterande och pratar bara om sitt ex hela tiden som om det vore jätte intressant för alla andra att veta.
Så är hon sådär äckligt ful men tror att hon är snyggast i världen. Eller okej hon ser ganska bra ut men hon tror att hon är stört snygg... Hon har massa killar på G jämt men kan aldrig släppa sitt ex, nämner honom hela tiden.
Men det har blivit värre, förut så var det någon gång ibland. Fine det orkar t.o.m. jag med.
Men hon umgicks med honom för ett tag sen och efter det är han det enda hon pratar om hela tiden.
Jag förstår inte hennes problem, och han är inte intresserad tillbaka och då förstår jag ännu mindre vad hon sysslar med. Hade varit en annan sak om han visat intresse för henne också men det gör han ju inte.. jag har lovat mig själv att inte lägga mig i men snart smäller det. Så irriterande människa...!!

Men men.. ska snart visa lite bilder från Skansen som jag,Emil,Hannah & marcelo var på igår.
Men tror jag tappat kameran någonstans så måste hitta den först xD

Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0