Fullbokad

Shit, gick igenom min kalender alldeles nyss å jag har så mycket som ska göras :P

20 April - Utvecklingssamtal + lämna in Essey
22 April . Religions Prov
25 April - Studentskiva
28 April - Engelska B Nationella
30 April - Mösspåtagnng, tävlingar, valborg & Grillning
1 Maj - Älskling blir 22 <3<3<3
3 Maj - Rebecka blir 23 <3
4 Maj - Kryssning med Becka & Sanna <3, prov i rättskunskap
5 Maj - Fotomodell
6 Maj - Emelies Studentskiva
7 Maj - Flytta in hos bror min, funktionnär på Sätra
8 Maj - Emil har fest, Engelska B Nationella, prov i arbetsmiljö & säkerhet
9 Maj - Rebecka har tjejmiddag
11 Maj - Jag har tjejmiddag
( 12 Maj - Tandläkaren )
14 Maj - Prov i Mibas
18 Maj - prov i rättskunskap
3 Juni - STUDENTEN!!!!
5 Juni - CYPERN!!

Helvete vad mycket det är men så värt det ;)
Snart slipper man ju skolan och all skit som hör till ;)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0