Fika med sötis

Glömt skriva om min underbara dag med Becka på stan i Onsdags :P
Onsdagen började bra fast det är cepe lektioner hela dagen...
vi fick reda på att våra studentsaker kommit :D Wiiie
Det mindre roliga var att man var tvungen att släpa på all skit oxå xD haha
Jag och Becka drog till stan för att köpa klänning å skor till henne :)
Självklart var vi tvugna att stanna på vårt älskade äppelpaj-café... MUMS säger jag bara ^^
Efter en trevlig stund där bar vi oss av mot Sturegallerian på Östermalmstorg :)
Vi gick in på Elise och Becka hittade vääärldens snyggaste och hetaste klänning ever där ;)
Den är såklart rosa och man dör när man ser den :P
Sen gick vi in på Zara för att kolla skor, tror ni inte hon hittar ett bar sagolöst vackra rosa skor där inne?
Så himla häftiga och det matchade klänningen perfekt!
Efter det var så så himla slut efter allt shoppande så vi satte oss ner, tog en cigg å beundrade det fina vädret :)
Man kände sig rik när man gick där med kartonger å påsar, iof var det ju becka som shoppa men kände mig rik iaf ^^ hihi.

Du är bäst gumman <3
Vi två för evigt och längre säger jag bara <3 ^^
Längtar till vår kryssning och vår gulliga lilla resa med sanna oxå :) <3
Puss på er två <3

 
Vårt fika :)



Friends for life <3 Odjuret & Skönheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0