Torsdag 30/10-08

Nu känns det verkligen att det är höst!
Svin kallt ute, det blåser, alla löv är nästan borta, det är frost på mornarna och jag är sjuk!
Jag blir alltid sjuk på hösten det är stört, hoppas bara inte det är influensan...

Igår bakade jag och Emil ännu mer muffins och denna gång blev det blåbärsmuffins!
Jag råkade ju göra lite fel så de blev blåa men det gör väl inget? ;)
Haha.

Snart ska jag dra iväg och vara barnvakt till 22 ikväll åt Bianca :)
Efter det ska jag,Emil & Emelie gå en promenad, det ska bli super mysigt <3<3
Saknat henne, hon har varit hos Anton hela lovet den bajsen xD

Slutat röka föresten och känner mig så stolt :)
Eller okej det har gått 1½dag men ändå!
Tycker alla som läser detta ska sluta röka! Det är farligt!
När jag rökte tänkte jag jämt: men det kommer inte hända mig nått jag har ju inte rökt så länge
Men om jag fortsätter tänka så i typ 5-10 år till så kommer det hända något och då är det försent!
Så sluta rök, knäck sista ciggen, släng ciggpaket vad som helst!

Aja, ska inte vara någon morsa till någon men men..
Nu ska jag dra <3

Pöss


(Vår vänskap kommer vara förevigt)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag slutade röka i söndags ^^

2008-11-03 @ 22:01:24
URL: http://rockjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0