Torsdag

Idag börjar man klockan 9 med svenska dårå... ska nog öva inför nationella idag.
Efter det är det FFF, skickade in uppgiften igår lr förrgår när den nu skulle vara inne så det känns bra :)
Läste på schoolsoft att Cattis är sjuk så slutar tidigare idag och har sovmorgon tills 12 imorgon :D
Fett skönt...

Juste, någon som vill gå på Buddy The Musical med mejj? xD
Brolle har huvudrollen :)
Den börjar iof inte gå fören den 12 Februari men det gäller att vara ute i god tid ;) hihi.
Vill gå den 12 för då kanske massa kändisar är där :D (är så kändiskåt man kan bli)


Igår träffade jag Katja i stan och fikade <3 Så länge sen vi träffades, fast nu börjar vi träffas lite oftare än förut iaf :)
Efter det låg jag och Emil och bara ,yste hela dagen och kvällen var så mysigt!
Länge sen vi bara tänkte på varandra och bara var med varandra <3

I helgen ska jag bara vila.vila,vila eller plugga lite också men bara vara hemma :)
Första helgen jag är ledig sen jag fyllde år.. ha,ha.
Så imorgon blir det nog krogen om jag får ihop några pers.. hehe.
Katja kunde kanske och Jansson skulle snacka med sin kille :)
Får prata med några i klassen idag :)

Aja, nu ska jag fixa mig :)
Pöss <3

Kommentarer
Postat av: robiN

god morgon :)

2008-10-09 @ 08:16:48
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0