Studenten!

Idag hade vi möss och klädprovning :D
Fy fan va kul det var, är så himla taggad för studenten!
 Jag och Becka typ beställde kläder för 100000kr ne men massa iaf..
Jag beställde Mösspaket 1 där det ingår: 

- Studentmössa Royal med massa saker till mössan som klassband, skolans namn...
- Champangeglas med mitt namn graverat
- Guldpenna

Sen beställde jag klädpaket 1 där det ingår:
 - Valfri T-shirt (Jag valde Oslo herr)
- Valfri Tjocktröja (Jag valde Paris dam)
- valfria underkläder (Jag valde Wien dam)
- Valfria badkläder (Jag valde bikini dam)
 - flipflopp

Sen beställde jag Mjukisbyxor (Beijing dam) och en tröja lång tröja(verona)
Jag vet att det är töntigt men man tar bara studenten en gång och då får det fan kosta! xD
Allt mitt blir ungefär 1200kr och det är det absolut värt!

Men det var inte bara lycka och glädje idag i skolan, utan företaget som kom till vår skola och som vi skulle beställa av var fel företag så det blev massa knas men till slut bestämde vi oss för att köra på företaget som kom till vår skola (Tror jag?!)

Nu ska jag plugga svenska för har typ redovisning imorgon och har inte börjat än..hehe.

 Puss så länge <3

(Här kommer lite bilder på det jag beställde)
Såhär ser min studentmössa ut! (Ungefär)       Såhär ser T-shirten jag beställde ut :)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha onödiga människa :D

2008-10-02 @ 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0