Måndag

Då är helgen slut och man är tillbaka till verkligheten..
Helgen var helt okej faktiskt.
Var barnvakt i Fredags som var lika roligt som alltid, kollade idol, sjöng singstar och hade allmänt trevligt :D
I Lördags kom Emelie och hälsade på mig på cafét som var super bra eftersom det kom miljontals människor på en gång och var ensam så hon fick hoppa in och asistera mig ^^
Senare kom emil, men han fick sitta på bussen i typ 1timmer & 20min förlänge eftersom det hade hänt en seirekrock en liten bit från cafét.
Igår var det typ dött på Cafét och hade gjort yup 17räkmackor som inte gått åt men.. xD

Idag på engelskan gick vi igenom The Romantic era typ.. TRÅKIGT!!
Och på bupen var det en kvinna som berättade om sin son som tagit livet av sig :'(

Efter skolan åkte jag till Danderyd och umgicks med mamma & syrran :)
Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli åtta så jag ska få träffa mina mystjejer igen :D
Länge sen vi sågs och verkligen saknat dom <3
Linnea & Jojjo för dom som inte fattar det xD

Jaja, men vi hörs och syns ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0