Måndag 13/10-08

Inte skrivit blogg på ett tag men kan berätta lite kortfattat vad som hänt de senaste dagarna...
I Torsdag kände jag bara för att dra ut på krogen så tvingade med mig Jansson till Nivå 22 (Vet det suger men billig sprit)
Satt och snackade om allt mellan himmel och gjord och hann precis med sista tunnelbanan hem.
Kom hem runt halv 2-2 så somnade typ direkt ^^

I Fredags efter skolan myste jag med Emil hela dagen minns inte riktigt vad vi gjorde men det var mysigt iaf :)
I Lördags sov vi typ till ett och efter det drog vi till Danderyd för att äta jätte god middag ;D MUMS
Igår slappade vi ännu en dag, eller åkte in till stan kollade lite, käkade lunch på kulturhuset (andra gången denna vecka) senare på kvällen kom Hannah till oss och lagade en super duper god middag! (Tack Hannah!)

Och nu sitter jag här och ska snart börja packa ihop lite kläder mina kära vänner Alicia & Becka ska få låna av mig till Spexfotot idag ^^ Själv ska man vara tönt! Inte annorlunda ifrån vad jag är redan men ;) haha.
Ni får se foto sen lovar ;)

Skriver nog mer efter skolan så ha det bra så länge :)



(hittade en bild från vår resa till turkiet september07)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0