Måndag

Trsista,råkiga gråa månag... okej, det var faktiskt fint väder imorse när jag vaknade.. :)
För en gång skull låg jag kvar i sängen tills klockan ringde istället för att gå upp med Emil.. kände att jag behövde ligga kvar idag. Efter en hel helgsjobb så tycker jag att jag förtjänade det ^^

På engelskan idag var det rätt chill, vi var typ 7pers :D
Sen satt vi bara i en typ ring och snackade om några konstiga verb, inte för att jag sa något men ändå xD
Efter det var det typ eget arbete som ingen gjorde.. eller inte jag och Rebecka iaf.. :P
Sen när Sanna slutade så gick vi ner å käkade det var fisk... *suck*
fast det var okej iaf, men jag åt mitt älskade russinbröd som vanligt. Det är det enda observera enda goda som vi får i skolan..
Tycker Bert Karlsson kan komma till vår skola å fixa maten oxå, det behövs.

Iaf, när vi käkat ringde Emil mejj å sa att han var i Liljeholmen eftersom han slutat för han hade typ magkramper :( (Stackarn) Så träffade honom tills min Bup-lektion slutade...
Frauke gick igenom depression å efter det slutade vi typ :D Nice nice...

Nu har ja pluggat engelska *känner mig duktig* Övat på gamla nationellaprov inför provet nästa vecka..
Just nu försöker jag å Emil få tag i Hannah å försöka få henne att fika med oss ^^
Vi är typ beroende av det!! Både Hannah å fika xD

Igår var vi hemma hos Hannah & Marcelo (fast han var inte hemma) och fikade å lyssnade på när hon sjöng och spelade!! Jag älskar den människan! Hon har världens vackraste röster och slår alla mina gamla idoler som Christina,Mailey, okej bara för det kommer jag inte ihåg några mer men aja xD
Hon äger vilket som ;) och kom ihåg om hon blir känd, jag kände henne innan hon blev känd :P

Aja, pallar inte skriva nu...
PUSS <3


Älskat dejj sen jag fick den här bilden på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0