Lördag..

Gick upp 05.30 imorse för att gå ut med hunden och sedan fara iväg till jobbet.
(Älsklingen gick upp med mig och vi åt frukost tillsammans och sedan gick vi med Molly)
Höll på att somna på både Tbanan,Pendeln och bussen..
Sen när man kom fram var det bara att ställa sig att göra massa mackor och grädda bullar etc.
Sen var det dött till ungefär 10 då det plötsligt skulle vara en målar-kurs som jag inte hade en aning om men..
De målade på glas och det blev så himla snyggt, ska nog köpa ett sånt imorgon ^^

Sen vid 18 hämtade pappa mig och hans kompis mig och skjutsade mig till Alby eftersom pappa tyckte det var smartare för mig än att åka från Tumba...ja ja jo tjena pappa xD
Men iaf, på Tbanan dog typ min mobil så satt å lyssnade på Emils super dåliga musik på hans mp3 (okej, så dålig e den inte) När jag kom till mörby mötte Emil mig och vi for hemmåt.

Väl hemma fixade jag ihop lite mat till mig och Emil åt flingor med mjölk ^^
Efter det ömkade jag mig lite till mamma i telefonen och hon tyckte så synd om mej xD

Nu ska jag strax hoppa i sängen och mysa med Emil :D Hihi...
Har iaf gjort klart Mibas nu så det känns skönt. :)

Aja, ska sussa nu så.. <3

Pöss så länge <3

None
(Hittade gammal bild på mig & Emil)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men jösses, vem visste att du börjat blogga igen? ;) snacka slumpen att jag kolla in den då :) puss & kram darling

2008-10-05 @ 17:25:21
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-05 @ 17:26:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0