kärlek


Det finns inte ord som beskriver min kärlek till dig,
inte ens om jag tog alla ord som fanns så skulle det inte
komme upp i en tiondel hur mycket jag älskar dig.
Vi har våra svåra och jobbiga stunder, men det har väl alla?
Vi klarar oss igenom det svåra och jobbiga.
Jag klarar mig tack vare dig, du kom och räddade mig.
Jag var som rapunsel, inlåst,rädd,ledsen.
Sen kom du som en ridande prins och räddade mig
från det höga läskiga hemska tornet!
Vår kärlek är äkta, vår kärlek kommer hålla förevigt!


Kommentarer
Postat av: Maria

fina ord

2008-10-09 @ 17:39:24
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Emil

Det är vackra ord älskling<3 Det betyder väldigt mycket att läsa<3

2008-10-09 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0