Helgen :)

I fredags åkte jag,Emil & Becka till stan för att leta efter en klänning åt mig som vi sett i en tidning, men den fanns ju såklart inte!!
Men på gina hittade jag en jätte söt klänning och en tröja :D
Becka köpte tre klänningar!! Hon och klänningar asså ;)
Efter det gick vi runt och letade rock åt Emil utan reslutat... men efter ett tag när becka dragit hem så hittade vi en skiiit snygg :D Tillochmed jag gillade den och jag hatar rockar xD
Han köpte även handskar & halsduk :P
Efter det drog vi till frissan och Emil klippte sig.

Lördag: Drog jag och Emil till stan igen för att hitta en tröja till Emil, efter det drog vi till Danderyd och matade kaninerna (jag är kaninvakt)
Sen åt vi jätte god middag med hela familjen och mammas gäster :)
Becka,Sanna & Fanny kom lite senare och vi satte oss i "gästrummet" och förkrökade och snackade lite skit :)
Sen drog vi iväg till huset och festade loss ^^

Söndag: Igår drog jag,mamma & Emelie till huddingesjukhus och hälsade på pappa som fått KOL :'(
Det var jätte hemskt, han hade en 20m lång slang med syrgas och sprutor överallt <3
Men han skulle antagligen få åka hem idag som tur är <3<3
När vi varit där någon timme drog vi till Tcentralen och mötte Emil och sedan drog vi till "Koh Pangang" och åt jätte god Thailänsk mat :)
Jag och Emil stannade kvar lite längre och bara pratade, sen bestämde vi oss för att dra till Triskel för att hälsa på Hannah & Marcelo :D
Det spelades massor av musik och vi satt bara och chillade, det var super mysigt :)
Sen efter ett tag drog jag,hannah & Emil till hägersten för att slappa lite.
Emil hade köpt ett nytt spel som han ville testa och fan vad vi garvade xD
Man skulle göra typ en gubbe (fotbollsgubbe) och man kunde ladda in en bild på sig själv så man ser sig själv när man spelar, komplicerat att förklara men det var roligt hur som helst xD

Nu ska jag klä på mig och dra till Danderyd strax <3
Pösss
  
                        Krogen  / Hannah & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0