Fredag morgon..

Just nu sitter jag med tandborsten i munnen och ser på The Voice :)
Ikväll ska man jobba som barnvakt hos super söta Isabelle & Jonathan :)
Imorn bär det av till jobbet i Eldtomta och lika så på Söndag..
Mycket jobb blir det ;) Men behöver man pengar så behöver man xD
Nu ska jag inte skriva så mycket mer för ska börja fixa mig inför skolan...

Första lektionen är Mibas och då ska vi skriva frågor till vårt prov typ.
och efter det har vi Spegling.. usch det är såååå tråkigt!
Men sen är musik och det är kul :D fast tycker vi ska få sjunga mer än att bara spela,spela,spela xD

Nu ska jag dra <3
Pöss<3


(24/12-07)

Kommentarer
Postat av: i know what you did that summer

snygga piercings, kan pryda min vägg riktigt bra

2008-10-25 @ 04:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0