Fredag 24/10

Idag är då fredag och morgon... suck xD
Är så himla trött. och mår inte alls bra.
Igår efter skolan slocknade jag direkt och mådde verkligen piss!! :(
Idag ska vi till Djurgården med klassen tydligen, vet inte vad vi ska göra där men xD

Ikväll ska jag och Emil ut och äta på en ölpub kanske, de hade tydligen hur många ölsorter som helst och emil älskar ju öl så passar ganska bra xD
Flyttar till Danderyd imorgon och bor där en vecka, ska vara kaninvakt ^^
Sen ska jag umgås lite med systeryster hade jag tänkt :D
Imorgon ska jag,Sanna,Fanny & Becka förkröka hos mig och sen ska vi dra ut på krogen :)
Emil ska också vara med men får se om han vill förkröka eller inte ;)
Få se vilka de blir mer som drar ut men ;)

Orkar inte skriva mer just nu... :P

Puss puss <3


Love you sweetie <3

Kommentarer
Postat av: sanna

naw va gullig du är! love you 2 <3

2008-11-01 @ 01:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0