Fredag

Igår var inte så hemsk som jag trodde för vår snäla lärare Zeidon förstod oss tjejer och dom som hade luva fick ha det på sig istället för slöja:) TACK ZEIDON!
Jag & Sanna drog typ vid halv 4 för pallade inte vara kvar, fanns fan inget syre i den där moskén! :P
Så skildes åt i Liljeholmen och jag begärde mejj hemmåt men hann knappt av tunnelbanan innan Emil ringde och berättade att han fått sluta tidigare så det var bara att vända och hoppa på tunnelbanan tillbaka till Liljeholmen.

Sen åkte vi till Danderyd och åt världens goaste middag med familjen <3
Efter det gick jag,syrran och Emil ner och köpte efterrätt som vi sedan åt medan jag å emil diskuterade om vi skulle stanna kvar i danderyd eller åka hem igen. Vi beslutade att stanna ^^

Satte oss och kollade på Idol, fan vad han rockar killen var bra tror han heter Robin E och sen han utlänska! Det är mina nya idoler xD Haha.
Sen hoppade vi i badet och myste <3
Men somnade nästan så beslutade oss för att gå upp ganska snart och sen när ja la mig i sängen somnade ja direkt...
Så vet inte vem som åkte ur idol än.. hmm måste kolla upp det snart.. haha.

Nu sitter jag och lär lillsyrran min nya telefon eller lär henne hur man skriver med pennan och hon är så himla söt det första hon skrev var "Jag älskar dig syrran" men det blev lite fel men jag kunde läsa vad det stod iaf :)
Hon är så söt älskar henne, hon är faktiskt inte så liten längre.. shit 15år har hon blivit..
minns fortfarande när hon var typ 7 och sög på tummen fortfarande (Sorry syrran ;) )
Okej, det där lät lite cepe men aja..

Nu ska ja se vem som åkte ur idol och öva lite akord utan gitarr.. hmm.. Good luck xD

PÖSS <3

None        
Sommar 06      Vår 07                                   Jul 06                            Vinter 03(eller 04)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0