Turkiet :D

Jag vet att jag varit seg med att skriva om min semester resa till Turkiet..
Åkte ju som sagt med Mamma, mammas kille Leif och min kille Emil till Alanya i en vecka.
Och det var verkligen hur mysigt som helst, helt underbart.
Runt 52grader varje dag i solen och på kvällarna runt 35, me love ^^
Ja, de hände mycket roliga saker den veckan..
Jag lärde mig röka inför min mamma, jag drack tillsammans med mamma, jag tatuerade mig ^^
Jag lärde mig också duscha tillsammans med Emil (har alltid hatat att duscha inför folk).

Men det största och underbaraste som hände var ju att jag och Emil förlovade oss <3
Det var så gulligt, jag satt och pluggade på balkongen när Emil bad mig komma in istället.
Vi började snacka, och det blev verkligen ett überseiöst samtal.
Sen ville han ge sin present nu istället för om några dagar.
Då kom den seriösa frågan, shit vad chockad och förvånad jag blev.
Sjävlklart fick han ett JA och jag fick den finaste ringen jag någonsin sett.
Den är så perfekt, så söt.
Dagen efter gick vi och fick våra namn och datumet (04-09-2007) ingraverat.
Det var den lyckligaste dagen i mitt liv, jag är så sjukt lycklig över att jag träffat honom.
Har aldrig träffat en människa som är lika gullig och snäll i alla lägen, även om jag är skit förbannad så får han mig att lugna ner mig, och även om jag är på dåligt humör är han lika söt och gullig ändå.

Therese Uhre kommer alltid att älska Emil Rynbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0