Vad säger tomten..

Vad säger tomten år 2010: Finns det några Svenska barn här?
Vad säger tomten år 2015: Finns det några Svenska barn här?
Vad säger tomten år 2020: Inget, han kan inte språket.

Jag vet att det kanske låter lite rasistiskt men jag är absolut inte rasist eller har något emot mörka människor överhuvudtaget.
Men såg det där på¨en sida, och det var ju så troligt. Det är inte omöjligt att det blir sådär om några år.





 Apropå något helt annat så har jag varit i skolan hela den här veckan, och på ALLA lektioner!
T.o.m. Idrotten! Det e sant, har varit där lixom 3ggr på hela ettan å halva 2an xD
Men de va faktiskt kul, spelade badminton xD
Ska snart (eller om typ en timme) dra till enebyberg och träffa Emil :) Han slutar jobba runt halv 6 så.
Ikväll blire Idol som alla andra Fredagar :D
Becka kanske skulle komma till mig, fett mysigt :)
Svikaren Sanna skulle ju va me hennes kompis Linn :p
Men jag förlåter nog henne.... nån gång xD
Har fortfarande inte kommit på vad hon heter på bloggen men de löser sig nog sen.
Nu ska ja typ fixa mejj så tjao..

Pusss // Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0