Måndagen den 26November

Så sitter man här i klassrummet och äter sin macka och hör på skvaller igen som vilken annan måndag som helst. Men skillnaden från idag är att jag fått reda på att min kompis går bakom min rygg och försöker förstöra mellan min kompis och hennes ex och mellan mig och min kompis! Fan va lack jag blir!!!!
Att vissa aldrig kan lära sig att hålla käften om vissa saker!
Aja nu ska ja typ dra å köpa en cola håller typ på att dö av törst xD
Längtar efter Emil :( Skulle behöva snacka med någon just nu, fine det är inte sån stor sak men ändå. Ibland behöevr man bara prata om lite små saker...
Aja nu ska ja köpa cola

// Puss Tess

Kommentarer
Postat av: Ossian

Det är bara att ringa till mig gumman:)

2007-11-28 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0