Helgen :)

Denna helg + Torsdag har varit så rolig asså, länge sen man hade så här roligt (det e sant)

I Torsdags var jag med Emil i stan och shoppade lite, sen åkte jag å Jojj till Waxholm,
Den bussresan, mohahahhaa. Älgar,råddjur,fåglar,skogar,vatten allt xD Fan va vi garva!
Va hemma hos Linnea och chillade, såg på film och snackade, sen drog vi till Maddes och fikade, så mydigt :)
Maddes är verkligen Mitt,Jojj & Linneas ställe :)
Sen drog jag hem igen och dom till Waxholm.

I Fredags möttes jag,Sanna & Becka i stan och åkte till Västerhaninge för att ha tjejkväll :D
Vi handlade, lagade tacos, rökte, såg idol, drack lite och hade allmänt jävla mysigt. Och såklart tog vi MASSA bilder (Som dom som har Pea kan kolla i mitt fotoalmbum)
Dom tjejerna är så mysiga och roliga, som Sanna & Becka sa, tänk om någon av oss inte skulle gått BF2B vem skulle man då varit me? :/
Nu får vi iaf vara glada att vi alla 3 går i den klassen!
Glöm inte tjejer: NI ÄR BÄST!

Igår så hade jag planerat en överaskning för Emil eftersom vi firar två månader som förlovade idag (asså idag söndag) Men vi båda var upptagna idag (söndag) så firade vi det igår (lördag) Oj, vad komplicerat det blev men ändå.
Först på dagen tog vi det bara lugnt och så, sen vid halv 4 drog vi till mörby, så åkte vi till Gamla stan, sen till Skärholmen, Sen tog vi buss 707 till Kungens kurva (Heron City). Vi gick såklart in i Media Market, eftersom det e värsta gubbdagiset enligt Emil och han typ e en gubbe (enligt mig) . Det var faktiskt kanska coola saker där, medans han var där och typ dreglade över alla saker så passade ja på att smita in på Oleary's och Bowlinghallen för att fixa lite. Sen drog vi och åt på Oleary's både varmrätt och förrätt, de har as god mar där, har aldrig ätit där förut ^^. Efter det stack vi till bowling banan och bowlade en timme... Gissa resultatet.. Det stod mellan en tjej som typ bowlat 4ggr i hela sitt liv och senast var för typ 3år sedan eller killen som nästan bokstavligt talat bott i en bowlingbana i 4år??? ah, Emil vann såklart, men jag var duktig iaf (Tycker jag) :D

Sen Söndagen då (Idag) ja, då blir man väckt av ens väckarklocka först för att man ska se på idol me de sötaste tjejerna ever ;) Men nene, det blev ju inge så fick sova ett tag till trodde ja, då böjar Emils fucking klocka låta GAH! Sen när den e avstängd och båda bestämt sig för att sova så börjar leif BORRA i syrrans rum som e precis breve mitt! GAH, blev ingen sovmorron här inte :( Suck...
Men men, Leifs dotter Vinnie ska komma på besök om typ 45min så det ska bli kul, har aldrig träffat henne än, och hon e ba ett år äldre än mig typ så de e fett kul, eller tror hon va 18 iaf xD
Just nu e ja värsta lonley här hemma... Mamma handlar, Leif e i källaren och Emil är å träffar Katja. Men snart kommer dom nog hem alla tre =D
Jaja, pallar inte skriva mer xD Funderar på att skaffa Bilddagboken oxå.. hmm ska fundera lite till tror ja ^^
Haha, puss & kram Skumbanan

/ Love Tess

Kommentarer
Postat av: sanna

du och becka är bäst!

haha du skrev "puss och kram skumbanan" som jag brukar skriva :D

2007-11-05 @ 19:07:45
URL: http://northling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0