Tss...

Din lilla arsel Sofia xD
Du ba skriver i min blogg sådär.. fy skäms ;)
Men ja, du e faktiskt bäst å du e den bästa kompisen man kan ha.. men du e ego xD
Haha..

Men jag älskar dej ändå



Okej nu har det precis varit långhelg, fett skönt!! :D
I Fredags vare då fest hos mejj, väldigt lyckat :D
I lördags.. eh vad gjorde ja i lördags.. jo juste jag,linnea å emelie va typ hos martin.. vår bakis dag xD
I Söndags välkomnade ja Emme å mamma xDhaha och var typ hemma hela dagen och sov =P
I Måndags (Valborg) Var ja me Rebecka,hennes kompis Malin,Linnea + massa fler...de va skit kul xD
Igår (Tisdags) typ var ja med Emme å hade jätte mysigt, å så sov jag å såg på film =)

Idag har jag varit i skolan (duktig jag e), vi gick på museéum (fett tråkigt)... sen fika ja me Becka, de va roligt xD
Nu typ sover ja, e så jävla fucking trött..

Okej,
jag kom precis fram till att ja sög på att skriva blogg men jaja.. det e ba Sofia som läser ändå typ så xD
Hahaha..


// Love tess

 Jag och Sofia <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läsre oxå din korv..-
Älskar dig..
tack för helgen <3

2007-05-02 @ 16:41:00
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0