Syrran skriver

Jao alla glada:D syrran till Tess här nu;) Var bara tvungen att berätta om våran coola söndag.. söndagar brukar vara tråkiga men den häär va fett soft:D De började med att jag väckte Tess och vi åkte me Mamma o Leifi och kollade på solstolar.. Vi hitta ett par jätte sköna:D Sen gick vi in på Willys och handlade mat.. ( de e inte så mkt billigare som man tror). Japp sen kom vi ju hem och då så gick vi ner på gården och satte oss i dom nya solstolarna:D Fan va skönt de va märks att sommaren e på väg.. Ja sen kom mamma o Leifi ner med Leifis pizza som var as god så då satt vi där ute och åt:) Sen så började vi diskutera om att vi ville ha två våningar:D men som sagt så skulle de aldrig kunna inträffa.. Sen fortsatte vi och sola och sen spelade vi sån där boll.. Tess var ganska bra på de jag sög så jag fixade lite i rabatten istället.. Sen band vi fast Molly vid trädet för att hon försökte ta bollarna.. Men då kom katten och försökte gnaga av repet och få loss polaren sin inte så lyckat;) Och nu sitter jag då här klockan har nyss slagit 15:35.. Nu ska syrran få se de fina ja har skrivit:D Kram på er alla!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0