Mina...

Tio första
Första bästa kompis: Sara
Första kärlek: Max
Första husdjur: Kanin
Första semester: Spanien
Första jobb: Som barnvakt
Första köpta skiva: Typ Smurfhits
Första riktiga kärlek: Fredrik
Första piercing: näsan
Första konsert: typ någon Thomas Ledin

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Vodka typ :P
Senaste bilfärd: hemfrån Scouterna igår
Senaste filmen du såg: Fröken sverige
Senaste ringda telefonsamtal: Pappa^^
Senaste bubbelbadet: för kanske 1månad sen i Mörby Badet
Senaste spelade cd: Mamma spelade Arvingarna nyss ^^,
Senaste kyss: hemligtstämplat
Senaste gången du grät: Någon dag sen bara
Senaste måltiden: Makaroner & Tomatsås (Middagen)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja...
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
Sagt att du älskar någon och menat det: Ja
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Ja 1000ggr typ xD

Sex saker du gjort idag:
1. Duschat
2. Varit i Skolan
3. Sett på TV
4. Varit barnvakt
5. Lagat Middag
6. Duschat igen :)

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. min säng
2. min mobil
3. min data
4. min väska
5. min kudde ^^
Fyra personer du kan berätta allt för:
Sofia, Linnea, Emelie J, Syrran

Tre val:
Blått eller rött? rött
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Åka jorden runt
2. Åka upp i Eifelltornet :D

En sak du ångrar: Att jag trodde på en kille istället för på mina kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0