Emelie <3

Jag vet inte hur jag ska förklara vad du betyder för mejj.
Vi har gått igenom så fucking jävla mycket du och jag.
Och ändå har vi hittat tillbaka till varann gång på gång, du e verkligen en äkta vän.

Du e en sån vän som ringer bara för att kolla hur jag mår och var jag gör.
Du e en sån vän som jag kan ringa mitt i natten utan att du blir arg.
Du e en sån vän som jag kan berätta allt för, tillomed mina innersta hemligheter ingen annan vet.
Du e en sån vän som alla letar efter, och det var jag som fann dig.


Jag vet faktiskt ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dig, jag överlevde knappt 3 månader utan dig innan jag sedan nästan bad på mina bara knän att vi skulle bli vänner igen. Ja du är som luften jag andas och vattnet jag dricker. Utan dig överlever jag inte, man säger många gånger att vissa betyder mer än alla andra och att man ska vara vänner för alltid. Jag har sagt det till dejj och jag har sagt det till många, men jag tror inte att alla jag sagt det till kommer hålla livet ut, men man kan ju alltid hoppas.
Men med dig vet jag, vi kommer vara vänner för livet, för om det varit meningen att vi inte skulle vara kompisar skulle vi inte hittat tillbax till varann efter allt som har hänt.
Jag hoppas verkligen du vet hur mycket du betyder för mig, och hur mycket jag älskar dig.

Therese Uhre & Emelie Jansson vänner för alltid, och det kommer vi vara, det vet jag.
Jag och Emelie
Tror jag sagt det förut men nu säger jag det igen, Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gumman <3..
Du betyder allt och lite till för mig älskling..

Jag älskar dig mest av allt i hela världen,och de kommer alltid vara vi två..

Te dua <3 Mina Rakastan Sinua <3 Ih Liebe dich <3 Jeg elsker deg <3

2007-05-17 @ 14:57:44
URL: http://beutifulminds.blogg.se
Postat av: Emelie

Men gumman <3..
Du betyder allt och lite till för mig älskling..

Jag älskar dig mest av allt i hela världen,och de kommer alltid vara vi två..

Te dua <3 Mina Rakastan Sinua <3 Ih Liebe dich <3 Jeg elsker deg <3

2007-05-17 @ 14:58:17
URL: http://beutifulminds.blogg.se
Postat av: Emelie

Men gumman <3..
Du betyder allt och lite till för mig älskling..

Jag älskar dig mest av allt i hela världen,och de kommer alltid vara vi två..

Te dua <3 Mina Rakastan Sinua <3 Ih Liebe dich <3 Jeg elsker deg <3

2007-05-17 @ 14:58:49
URL: http://beautifulminds.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag älskar dig över allt annat gumman <3
Tack för att du finns. Du är mitt allt..
Vet inte vad jags kulle göra utan dig <3

2007-05-19 @ 13:21:05
URL: http://beautifulminds.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag älskar dig mer än livet gumman <3..du är mitt allt...

2007-07-06 @ 00:26:14
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0