Tisdagen den 4:e December 2007

Jaha, då sitter man i skolan på lunchrasten som vanligt och lyssnar på skavller i klassrummet.. eller ne okej. bara när becka snakkar me sin kille typ.. å Isabelle läser lr något.. Alla andra är i matsalen å äter lr sitter i typ grupprummet och spelar kort... Men inte jag, för jag sitter bra här på min lilla bänk och skriver. 
Har precis haft sammhällsprov, det gick typ bra. Eller det kändes som det iaf, man fick typ välja vilka frågor man ville svara på så det av fett soft :D
Nu kom Mia och Veronica oxå... Veronica typ är värsta spionen!!!!!! GAH lääskigt xD
Ne skojja ba... eller hon e en spion men inte läskig :P
Becka G kom oxå nu, tjoho alla kommer bara för att jag e härD
becka e sööööööt :)
Aja nui ska Becka köpa cigg åt mejj för en viss person (nämner inga namn men hon börjar på V å slutar på eronica) Köper aldrig cigg åt lilla mejj :(


Pusssssss // Tess

Kommentarer
Postat av: sanna

haha du kommer alltid vara min tokstolle therese uhre :D

2007-12-04 @ 18:01:44
URL: http://northling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0