Onsdagen den 5 December 2007

Igår var man på Maria Pol med lillsyrran då, var inte så jävla hemskt som ja trodde de skulle vara. Trodde de skulle sitta å fråga massa personilga saker och hur mycket jag dricker och om jag röker å massa, men det va fett soft. Efter det drog vi till Tekniska för att käka på Donken me Emil å hans syster Hanna :)
Det va en riktig trevlig dag än så länge, sen får ju jag mina små utbrott då och då, å då var detta en dag som ja skulle få ett utbrott. Jag hade nästan känt det på mejj att jag skulle bli sur på ngt under hela dagen men inte riktigt vad. Så va de ju tvunget att bli när Emils syrra va hemma hos oss, fett pinsamt xD haha
Ne men ja fick damp på att ja inte klarade av att göra mitt jävla fucking referat å andra artikeln klart till skolan. Men sen efter lite tröstande från Emil så gick det så bra så :) tack för hjälpen älskling <3


Idag då.. ja va har ja gjort. Varit i skolan 45minuter för TIDIGT!!!
Skulle egentligen gått på föreläsning vid 09, men han som skulle snacka va sjuk typ.. fett störande. Så vi fick ha Svenska iaf, och jobba med temat. Så då passade ja,Jessica,Fanny,Fredrik och Elin på att skriva Ledaren till vår tidning vi jobbar med i skolan. Det verkar som om de kommer bli en bra tidning och att alla gör sitt bästa. Jag har läst både Fannys och Jessicas och dom var jätte bra och jag vet att Elin å Fredrik gör sitt bästa så dom e nog oxå kanon bra :D Var med på irdotten igen *applåd till mig* det e faktiskt 4e gången irad :) Jag känner mejj fett stolt, idag spelade vi Pingis, det va rätt kul :) Efter de va de tema och då fick Emil fixa mitt arbete åt mejj.. hehe ne men hade glömt att skikka det till mailen så då fick han offra sig lite :)
Men han hittade inte referatet så fick feta paniken, och när jag kom hem och skulle leta efter det på datan hittade ja det inte. Och då blev ja skit förbannad igen och börja skälla på emil som inte ens gjort något. Det var inte meningen älskling, jag var bara så arg och frustrerad.

När jag lugnat ner mig hittade jag såklart arbetet och blev jätte glad, då belönade jag mig med ett varmt bad med min loverboy <3. Mamma berättade innan hon drog till jobbet att de fanns maripan och blockchoklad om vi ville göra marsipanfigurer. Så de gjorde vi, haha det va så sjukt kul.
Emil satt å mobbade min gris ja gjorde i typ 1000år! Ja tyckte den va skit snygg och han ba satt å garva för att huvudet va fram tungt, eller okej, det såg ganska kul ut men ändå xD
Hans gris och snögubbe va super snygg, han e värsta proffset typ *avis*

Just nu sitter jag här i morronrock i sängen med datan i knät och skriver, Emil spelar Playstation och Emme snakkar me Mammsen i tele. Ska ut och röka nu men skriver så fort jag kan igen. Blivit lite dålig på att skriva men jag ska försöka bli bättre på det :D

Puss// Tess

Kommentarer
Postat av: sanna

"Emil satt å mobbade min gris ja gjorde i typ 1000år! Ja tyckte den va skit snygg och han ba satt å garva för att huvudet va fram tungt, eller okej, det såg ganska kul ut men ändå xD"

haha fan va kul :D

2007-12-06 @ 19:06:12
URL: http://smartypants.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0