Onsdagen den 12 December

Jaha, då är man fortfarande sjuk, sitter hemma och hostar som ett fån.
Det är ganska skönt att vara hemma och vila, har hjälpt mamma med massor idag :)
Eller, okej jag hjälpte henne i tvättstugan, sen har ja städat mitt rum lite.
Men blev super yr av att böja mejj hela tiden å springa å sortera så sket i det.. hehe
Försökte få tag på Emil för typ en timme sen, men han svarade inte :(
Juste, fick MVG på sammhällskunskapprovet :) Fick tillbaka det igår, fan vad skönt det var!

Igår kväll bakade jag å Emil julkola :) Den blev super god, smakade som knäck :D:D:D
Haha, lyssnar just nu på Perfect med Simple Plan, kommer ihåg när jag hade min lille "Simple Plan period".
Tänk vad man förändras under åren, shit.

7an trodde alla jag var värsta lilla ängeln som bara var med min bästis Ester dag som natt.
Men sanningen där var ju att ja va med min kille hela helgerna och satt å söp med dom lixom, det vare ingen som fattade. Annars vare ett ganska bra år med mycket skratt och flumm.
8an var ett bra år tycker jag, eller nje men ganska iaf. Var mycket med Ester & Emelie, dumpade killen efter 8månader som tsm men blev tsm me honom 1 månad efter igen, haha. försökte ta livet av mej typ 3ggr lr någe.
9an var ja alltid med Disa och åkte moppe överallt med mina "moppekompisar". Blev lite galen och färgade håret Svart och Rosa.. ^^ Förlorade min andra bästa kompis Patrik och tog det ganska hårt och försökte ta livet av mig. Började supa som ett svin när ingen såg och grät konstant ett halvår eller något..

Så de tre åren på Friberga var helt sjukt, det var så underbart och så hemskt på samma gång. haha

Pussar // tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0