Ni <3

Ossie, du är verkligen en av mina allra bästa kompisar.
Du ställer alltid upp för mig, dag som natt.
Dig kan jag alltid ringa och stor gråta i telefonen och du hjälper mig.
Du är en sån underbar person, så snäll, så trevlig, så ödmjuk, så söt, så gullig, ja du är hur mycket som helst.
Jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig också, och att jag älskar dig!
Glöm inte det, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!


Emil, kan man vara lyckligare än när man är med dig? Ne, det kan man verkligen inte.
Du gör mig på så bra humör, och jag är så trygg när jag är med dig.
Jag älskar verkligen dig och det kommer jag alltid att göra.
För som en flicka en gång sa, du kommer nog alltid vara min andra halva. Och hon hade rätt, det är du.
Jag är så glad att det är du och jag igen. Jag kan inte vara mer kär än vad jag är nu tror jag, det känns som jag går på rosa fluffiga moln varje gång jag är med dig. Och när jag inte är med dig tänker jag på hur underbar du är, hur söt du är när du ler, och hur du tittar på mig med dom där blåa vackra ögonen.
Vill att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: ossian

I'm here to stay, my friend=) gulligt av dig, jag finns alltid här för dig:)

2007-08-19 @ 18:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0